Livet kom emellan.

Hej, jag har inte bloggat sen 2014. Geeeez... Är bannemig ett bra tag det. Men ja, som William Spetz en gång sa: "Livet kom emellan". Har inte haft motivation eller lust med någonting de senaste åren. Jag tar varje dag som den kommer och försöker bara ta mig fram så gott det går. Jag vet inte alls om jag ska behålla bloggen eller helt enkelt bara ta bort den då jag aldrig känner mig motiverad nog till att lägga upp något så detta kanske blir farväl. Inte för att någon direkt läser den men ändå... Jag är aktiv på andra medier och känner att jag får plocka upp bloggen igen någon annan dag i livet när jag känner för det.

Tack för mig och ha det fint, vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0