Vad jag köpte i Borlänge

Godkväll! Tänkte dela med mig av det jag shoppade när jag var på Kupolen köpcentrum i Borlänge i måndags, och jag kom på den lilla idén att visa allt i en video istället för att knäppa kort på allt! Hade dessutom riktigt tråkigt idag så det var passade att prova på att leka youtubare en dag, haha. Försökte göra en liten "Haul" som det kallas, då man visar vad man köpt och varifrån osv. Hoppas ni tycker att den duger, hihi! Förövrigt så hade jag en grymt trevlig dag i Borlänge med mamma och pappa, sedan hann jag ävne med att vara lite grann på Grillnatta i Bollnäs. Alltid kul att träffa trevligt folk! 
 
 
 
En kopp Mocha Latte satt så otroligt fint efter en heldag av shopping !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0