This week's update

Hej! Just nu sitter jag i skolan men tänkte passa på att uppdatera lite från denna vecka. I måndags träffades vi ett gäng i Bollnäs för ett mysigt litet rep och manusgenomgång för "I ljus och mörker"  . På söndag träffs hela ensemblen igen för repetition i Ljusdal! I onsdagskväll hade min underbara klass Musikcafé här på skolan, och det gick superbra! Jättemycket  folk som kom och tittade och allt flöt på bra, sådan kvalité på alla nummer. Gott fika hade vi bakat också, allt var sopslut efter kvällen haha! 
 

Mysigt!

Några av de härliga människor jag får jobba med! 
Bild från Musicafét, jag och Millan sjöng Jamie all over av Mayday Parade ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0