Sjuk

Hejsan! Idag vaknade jag upp och mådde inte bra alls, förkyld och bara allmänt dåligt. Har ont i halsen och snorig samt att jag har ont i kroppen bara sådär ändå, yay. Men men, idag fick bli en hemmadag men det är ju ganska tråkigt att inte ha nån att prata med eller något att göra, jag är ju van vid att hela tiden vara aktiv men kanske är bra för mig och var tvungen att vara hemma också. Ja mer än så blev det inte på detta inlägg, tråkigt som fan med "sjuk-inlägg" men det fick bli ett sånt, you know why? Cuz fuck you that's why. Nu ska jag kanske försöka få i mig något att äta men det kommer säkert sluta med att jag ligger kvar här och lyssnar på musik, haha. Ha en fortsatt trevlig måndag allesammans! 
 

Pyjamasbyxorna på!


Och såklart raggsockorna!

...och en "jo men jag mår bra" min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0