Ma birthday

Godkväll! Tack för alla fina gratulationer! Min dag idag har varit bra, började dagen med musikalrep i Söderhamn där jag till och med fick en fin liten present av vår regissör och sen sjöng hela ensemblen för mig, kul! När jag kom hem väntade mormor och morfar och då åt vi smörgåstårta, mums! Vi tittade även på gamla klipp från till exempel när jag fyllde ett år, så rörande att se, vart har tiden tagit vägen? Jag önskade mig inte något speciellt i år så jag fick pengar och sen en massa choklad, what's with all the chocolate!? Jag tror att folk tänker såhär "ja men Yassi hon gillar att tjocka sig så hon ska få en massa godis, det blir jättebra" ... fast nä! Jag har fler saker jag tycker om mer än att äta, faktiskt haha! Men jag klagar inte, kommer ha choklad i månader bara! Nu kanske ni sitter och tycker "men gud, vad det bara såhär hon firade sin 18års dag?" nä så är det inte, jag ska ut och fira på riktigt till helgen med goda vänner vid min sida. 
 
Tack för mig, hej!
 
 

Tjoho! 18 år! 


Presenten av regissören, såklart också CHOKLAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0