Dagens låt + lite update

Godkväll! Fortfarande sjuk så var hemma idag med, men borde bli frisk snart, känner att det bättrar på sig sakta men säkert. Såg nu att det har varit väldigt många "Dagens låt" på sistone, men jag tänker göra ett i alla fall! You know why? Cuz fuck you thats why. Förresten! Glöm inte att gå in och prenumerera på mig på YouTube, har laddat upp lite nya filmer och uppdaterat min kanal lite så klicka HÄR för att komma till min kanal!
 
Denna låt känner jag passar in lite på hur jag känner och mått på sistone. Saknad. Väldigt mycket saknad. ♥
 
 
Come home to me - Ernie Halter 

Lite rolig fakta: Självaste Ernie Halter följer mig på Twitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0