Love love love

Hejsansvejsan! Här kommer ännu ett kärlekspäckat inlägg i detta hemskt tråkiga och dystra väder. Jag trodde verkligen att våren var påväg på riktigt för någon dag sen men åh så fel jag hade, snöat hela dagen så på med vinterskorna igen.. Hur som helst så finns det ju alltid någon speciell att tänka på under dessa tråkiga dagar och det får mig att le direkt! Att en helt vanlig människa kan betyda så otroligt mycket för någon är rätt faschinerande, man liksom blir varm i hela kroppen och man känner en sån trygghet. När jag är med honom så försvinner alla bekymmer, alla skolarbeten, prov osv och så finns bara vi två, och tiden står liksom still, ja så känns det. Känner mig lyckligt lottad att få känna den känslan och att ha en sådan underbar människa i mitt liv. Så skickar en massa kärlek till er en tisdag som denna och hoppas alla får en fortsatt trevlig vecka ♥
 
Photo: Ida Rubensson
Redigering (space, text): Jag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0