14/3

Godkväll! Nu ska jag strax lägga mig och sova, är så trött...speciellt efter torsdagar då jag har först en danslektion sedan en väldigt krävande teaterlektion och sist en dansträningslektion så kroppen är slut sen haha. Men det har faktiskt varit en bra dag, solen skiner mer och mer nu om dagarna, graderna stiger och våren är påväg. Försöker att beta av så mycket skolarbeten som möjligt nu så jag inte har allt kvar i slutet liksom. Skickade precis in min andra uppgift för denna vecka, känns skönt. Imorgon är det fredag och då får jag vara med min Joel ♥ Hade velat träffat honom idag men vi båda har så mycket skolsaker att göra så det får bli imorgon helt enkelt! Tänkte också passa på att säga grattis till min bästa vän som jag varit bästis med sen vi var bara nåt år! Grattis Petra på födelsedagen!
 
Nu ska jag sova och njuta riktigt imorgonbitti av sovmorgonen vi får pga att första lektionen är inställd. *lycklig*
 




 
Blandande bilder på mig och Petra under åren haha ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0