Lazy Sunday

Godkväll önskar jag och min Joel ! Dagen igår var bra! Finväder i Stockholm var det också, solen värmde.
Dock var det sjuuuuukt mycket folk på Grönan och det var långa köer överallt! Vi fick se till att prioritera det vi ville åka efter hur lång tid köerna skulle ta och hur lång tid vi hade, haha. Men vi åkte de vi ville i alla fall, dock hann vi inte med radiobilarna som är min favorit! Efter den långa dagen så åkte man hem trött och med ömma fötter. Jag sov en bra bit på tågresan hem också.
Sammanfattning: Härlig dag.

Just nu är jag med min Joel och ska avsluta kvällen med att kanske se en film. Ska packa lite till inför tisdag också. Imorgon är det filminspelning till musikalen "I ljus och mörker" som jag är med i. Boka biljetter nu! http//:www.iljusochmorker.se

Bild på mig och min favoritsmoothie, jag och Ida i kärlekstunneln och I ljus och mörker loggan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0