Helgen

Hejsan! Helgen har varit stressig, i alla fall fredagen då dagen började med lektion kl 8 och sen torsbergs på stan från kl 12 till 15 så efter att vi dansat så var det raka vägen hem för att packa om väskan på några minuter och sen iväg till min brors bal, så stilig han var! Efter det åkte jag vidare mot Bollnäs, hann inte ens äta någonting på kvällen haha och då var det dags för fest med esteter i lenninge, kul var det och jag hann även iväg en sväng på skumtranan. Jättehärlig kväll !

Igår varvade jag ner lite med att bara ta det lugnt och sedan njuta av en Johnny Cash och Elvis konsert här i byn med Ida. Söndagen idag har också varit lugn och fick börja den med min Joel <3 som förresten fått sitt körkort nu! Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0