Avslutningsdagarna är här

Godkväll! Idag hade vi genrep inför morgondagens student då vi ska sjunga, dansa och säga farväl till våra treor. Det svåraste är ju att hitta vad man ska ha på sig haha, men har duschat i alla fall (så långt har jag kommit än så länge). Jag funderar på att ha en mysig klänning imorn i naturvitt med lite blommor på, jättesöt och kan nog passa bra dagen till ära. När studenten imorgon är avklarad så är det bara vår avslutning kvar på onsdag, DÅ får jag sommarlov. Känns nästan overkligt, så mycket har jag längtat efter att få sommarlov. Åh, vad jag ska njuta av att slippa tidiga morgnar, skolmat, tråkiga lektioner,  läxor och prov. Känns underbart att få börja lovet med en Turkietresa! Nu måste jag fortsätta fixa inför imorgon tror jag, kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0