Lördag

Hejsan! Nu ska jag strax äta lite nyponsoppa! Känns som en evighet sedan man åt det, haha. Nyponsoppa var faktiskt det bästa jag visste när jag var liten. Igår var jag och mamma konstigt nog sugen på julmat så vi tänkte såhär: varför inte? Så vi tog och handlade och gjorde julbord igår såhär mitt på sommaren! Jag menar, mat som mat, varför bara äta det under en speciell period liksom? Hur som helst, typiskt mig att börja inlägget med mat...Men nä nu till något annat. Jag har dock inget sådär jättespännande att säga utan jag tänkte bara uppdatera min lördag och hittils har jag inte gjort så mycket mer än varit med Joel och suttit vid min dator en liten stund. Joel åkte hem tidigare en sväng men jag ska dit senare tror jag, blir så ofta att vi alltid är hos mig. Han ska få lite besök hemma hos sig ibland han också, haha. Just ja! Idag var jag ute med mamma, bror och Joel och övningskörde för andra gången också, det gick bra, övade mycket på att backa då jag känner mig mest osäker på just det. Annars gick det väldigt bra tyckte jag. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0