De sista dagarna

Drar väl ett gammalt hederligt inlägg nu. Ja, nu är det inte långt kvar tills skolan börjar igen (på onsdag) och det tär på mig och äter upp mig inifrån, usch. Inte en jäkla cell i mig känner för skola. Kunde inte riktigt slappna av på lovet förrän efter några dagar så jag har mycket gärna lov några veckor till! Sedan är det ju alltid så att alla lärare säger första dagen "Men nu är ni pigga och uppvilade så nu kör vi nya tag!" Medan man själv sitter där och tänker "nej, jag är lika trött som jag var innan, när slutar vi?"

Men sen är det ju såhär att jag måste inse faktumet av att jag måste till skolan.. PS: Jag hatar ordet MÅSTE.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0