Min helg

Hejsan! Jag tänkte bara dela med mig av hur min helg såg ut. På fredagen var det mys hos Joel och sedan på lördagen åkte jag till Söderhamn för att fira min fina vän Vendela som fyllde år. Hade grymt trevligt med goda vänner och en underbar tre rätters middag: Skagentoast till förätt, Lax i ugn till varmrätt och mangosorbé och glass till etferrätt, mums! Våra planer efter maten var att se Melodifestivalen och efter det lekte vi charader, de var ganska galet kan man säga haha. Vi avslutade sedan kvällen med Singstar.

På söndagen åkte jag hem till byn för att äta hos mormor och morfar med mamma, min bror och Joel, vi avslutade hela helgen med lite mys hemma framför tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0