Konst på byn

Godkväll! Såg denna fina och väldigt ovanliga (just häromkring) grafitti på vägen hem från bussen här om dagen. Väldigt fin och duvor dessutom som symboliserar frihet var fint, denna har jag inte sett tidigare så nån måste gjort den väldigt nyligen. Jag tycker att konst på sådana här almänna platser är härligt om det är fina meddelanden eller motiv, som t.ex två duvor. Gillar verkligen inte när folk ska spraya "fuck you" lite halvtaskigt på en vägg men.. ja ni fattar. Duvorna passade mig i smaken haha! Vad tycker ni om grafitti och annan konst på allmänna platser?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Nu när du ser att du har fått en kommentar blev du överlycklig meeeen så märker du att det bara var jag så då var det inte lika roligt längre med en kommentar! :pppPPPppppPppp

Svar: så sant
Yassi

2013-02-21 @ 20:05:42
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0