Today's

Godkväll ! Idag började jag med att åka till Bollnäs för att stödja "Ungdom mot rasism" i deras kramkampanj som gick ut på att dela ut varma goa kramar för allas lika värde! Många kramar blev det och man såg hur människor lyste upp av bara en sådan sak! Vädret var på vår sida dessutom. Efter det så åkte jag och familjen till mormor och morfar för att äta och nu är jag hemma igen och avslutar min kväll med bra musik! Imorgon bär det av mot "I ljus och mörker" träff i Ljusdal, spännande! Inte alls långt kvar nu, boka biljetter !
 
Bjuder på "Dagens outfit" samtidigt
 
 Kjol H&M, Tröja H&M

Väska H&M
Skor Vans off the wall
Hatt H&M
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
KRAMKAMPANJEN
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0