Min sista kväll som 17 år

Hej! Ikväll är sista kvällen då jag är 17 år, för imorgon blir lilla jag 18! Gud vad tiden har gått fort! Hur som helst. Min kväll har jag spenderat på mitt rum med en kopp varm choklad i min nya mugg som jag köpte igår, läcker eller hur? Sen har jag tittat på en disneyfilm för att hela min själ lite. Min magkatarr har tyvärr kommit tillbaka, inte konstigt efter allt.. Nu är en väldigt svår tid i mitt liv och ja, vill man få reda på allt sånt kan man kolla min twitter istället (YassiGzaiel) , haha. Nä men ja, jag är väldigt ömtålig just nu, alla som kanske träffar mig och tycker jag ser nere ut. Bra då vet ni det, öhm ja med detta ville jag bara säga att imorgon fyller jag år vilket jag börjar fira med I ljus och mörker rep och jag har inte gjort så mycket idag, hejs! 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0