Måndag

Godkväll! Idag var en bra dag faktiskt trots att det är Måndag haha, jag och måndagar har aldrig riktigt kommit bra överens men det kan det bli ändring på! Idag fick vi vårt scema för vårt sista år på Estetiska och jag är väldigt nöjd med det. Idag var det även en väldigt vacker morgon fast det var lite kyligt då hösten är påväg! På söndag fyller även lilla jag 18 år! Spännande! Var tog all tid vägen? Känner mig fortfarande som ett litet barn ibland, haha! På söndag ska jag bara fira med familjen, mormor, morfar och ev. Petra om hon kan. Äta lite smörgåstårta och gott! Helgen efter kanske jag och någon mer drar ut en sväng för att, ja för att jag kan! Hur som helst. 
 
Imorgon är en ny dag, får se vad den bjuder på! 
 
 
 
Hann precis fånga detta vackra ögonblick på bild idag från bussen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0