Gävle

Godkväll! Denna fredag spenderade jag med Ida och Hanna i Gävle på Gävle Gatufest, skitkul! Jag och Ida visste inte ens att det var det idag när vi åkte dit, haha! Träffade även inga mindre än MangeMakers på stan när vi satt ute, vi fråga om vi fick ta kort osv (jag gick helt bananas) men de hade bråttom och skulle spela kl 5 men tillslut sa de okej och vi fick ta kort och hälsa. Vi bestämde oss sedan för att stanna och gå på deras uppträdande! Riktigt nöjd med det jag shoppade också! (bilder kommer senare). Efter en varm, solig och härlig dag i Gävle så är jag äntligen hemma och är grymt trött. Känns bra att man ska upp tidigt som fasen enligt mig imorgon för att åka på rep för musikalen i...ja vad tror ni? Gävle. Haha!
 
Fick dessutom en fin liten målning på armen! Batman!
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0