Drömhåret just nu

Vill färga mitt hår såhär typ helst nyss! Så himla snyggt! Både jag och min mamma avgudar blont hår (inte vit-blont men gyllen/ljusbrun blont) men vi har aldrig fått till den perfekta nyansen. Förra gången kan jag säga att jag blev orange-hårig... Men tänkte göra detta efter nyår! Eller vad tycker ni? Jag vet att ombre och dipdye är uttjatat osv men jag tänker skaffa det om jag tycker det är snyggt helt enkelt, inte efter hur populärt det är. Då får jag ju liksom best of both worlds om jag har brunt upp till och blont ner till !

Vill ha!


Kommentarer
Postat av: Ida. R

Jag tycker inte det är uttjatat! Skaffa't!!

Svar: Ska! Till vår/sommarn
Yassi

2012-12-27 @ 01:17:51
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0