Årets julklapp

 
Godkväll! Har ni haft en trevlig advent? Det har jag trots att jag varit hemma och sjuk. Jag och Joel klädde granen och jag tog en promenad i vinterlandet här, haha det ser ju ut som värsta Narnia! Snö är det gott om och kylan också kan jag lova. Nu är det inte långt kvar till julafton och jag har inte köpt en ända julklapp än! Ska gå på stan lite till veckan och få lite klappar köpta! Har ni några förslag på bra julklappar? Jag hörde att årets julklapp är hörlurar/headset, vad tycker ni om det?
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Tycker du och jag kan handla i Gävle istället!

Svar: Kanske, ska ta en sväng i bollnäs iaf, har ju bara 1000 att handla för x) men säg nån dag du kan då, men passa på för snart får vi inga lediga kvällar pga skolan..
Yassi

2012-12-03 @ 21:56:20
URL: http://idarubensson.blogg.se
Postat av: Hanna W

JA, Gävle! Kom till mig mina små Narnia-kycklingar!

Svar: Oui oui!
Yassi

2012-12-03 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0