Israel

Hejsan! Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar här i Israel. Vi har haft det bra här såhär långt på denna vecka, på söndag åker vi hem. Passande att flyga på den 11:e september right? Haha! Hoppas vi slipper flyga in i en bygnad nu då! Vill gärna komma hem till Sverige levande så jag kan njuta mer i min underbara skola där hemma! Saknar alla mina klasskamrater och vänner nå hemskt! Även fast det är bara en vecka liksom. Hur som helst så är jag grymt trött nu så ska tjata på pappa att vi ska åka hem till lägenheten (där vi bor denna vecka) nu ;) bilder osv får ni se när jag kommer hem för jag har inte så mycket till internet här, hehe. Men pusspuss så länge! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0