Godkväll! Har ni haft en bra helg? Det har...

img_3697 (MMS)

Godkväll! Har ni haft en bra helg? Det har jag i alla fall! Hade så jävla kul på festen igår! Sedan blev det mys med Emil idag :) senare på dagen drog vi till stan för att hans klass skulle sjunga jullåtar på torget och sedan skulle vi se lucia-kröningen också! Efter det gick vi bara runt i julmyset på gatan, bästavän Petra joinade då dessuom :) Jag älskar verkligen när julen närmar sig! Glad första advent allihop! pusspuss! Sötis Petra som äter kanderat äpple på bilden, hihi.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag köpte den på ramus musik i Luleå. Har man tänk spela skulle jag dock rekomendera stålsträngar för den där är totalt värdelös när det gäller den biten enligt mig. Eller så kanske det är jag som är värdelös. Men hur som helst.. ;)

2011-12-03 @ 23:01:33
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0