Turkeeey

Hejsan! Just nu sitter jag på rummet i lägenheten och bara tar det chill! Idag är planerna här att sola och bada tror jag nog, hihi. Vädret verkar vara på vår sida idag, det blåser lite men annars så :) Igår var vi till Yalikavak och strosade omkring. Vi har även varit till Bodrum vissa dagar och någon dag snart ska vi åka in till Gümüslük och vara där lite. Området vi bor på heter Koyunbaba (det betyder: Pappa till fåret ) Hur som helst så ska jag väl inte sitta inne nu när man är på semester ;) jag hälsar till alla mina kompisar hemma som är i skolan just nu! Moahahah!

Några få bilder från resan (hittils)


Morfar som sitter och äter på balkongen och njuter av den fina utsikten mot havet.



mer utsikt


Poolen! Morfar badar ^^

Mer bilder kommer sen! Internet här är tyvärr väldigt segt.

Kommentarer
Postat av: NEA - NEAVS.BLOGG.SE

MOHAHA vad mycket rester du kommer få när du kommer hem ;)

2011-05-03 @ 18:35:14
URL: http://neavs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0