Finland, here i come!

Godkväll! Nu är det LOV! Underbart! Jag ursäktar ännu en gång för dålig uppdatering men jag tar vara på tiden av lovet och har en massa annat för mig ;) men hur som helst så åker jag och min familj Silja Line imorgon till Finland, vi har åkt båt dit förr men då var det snöstorm där så det var inte så kul att hoppa av båten och gå ut på stan då faktiskt så vi hoppas på bättre väder denna gång! Jag älskar verkligen att åka på kryssning och sånt, så mysigt på båten! Jag älskar hur det gungar när man ska sova i hytten också, hihi! :)
För tillfället så sitter jag och bästisen Petra och tittar på filmen En Geishas memoarer. Ska packa det sista sen och sedan sova så jag orkar åka imorgon!'

Kommentarer
Postat av: nee

ska dit i helg. :) tycker det är jätteläskigt då det gungar i båten. Tänker typ på Titanic. :( Fast det skulle vara ganska fult om ett isberg plötsligt dök upp men.. >w<

2011-03-10 @ 22:01:44
URL: http://dreamiingoutloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0