My day

Hello! Nu sitter jag och lyssnar på musik och fixar in låtar från min gamla mobil (mammas nuvarande) till datorn så jag kan lägga dit dem i min I-phone ;) Jag har inte gjort så mycket idag men jag försökte göra något meningsfullt idag i alla fall, så här såg min dag ut!
VAKNADE KLOCKAN  CA 14:00!

TITTADE PÅ TV

YOGA!! :D



LAGA MAT MED MORSAN (nyttig mat)

DATOR OCH MUSIK TILL SIST ;)


Mitt nyårslöfte är nämligen att komma i form och äta nyttigare, får se hur jag klarar mig ;) Alla tips jag kan få uppskattas!!  SÅ KOMMENTERA!

VAD ÄR ERAT NYÅRSLÖFTE? :)

Kommentarer
Postat av: ida r

Ett tips är att inte bara tänka på vad du äter utan hur du äter.:)

2011-01-03 @ 23:56:37
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0