Franska möte tonight

Halloj! Nu sitter jag och har precis återställt all min musik tillbaka i mobilen! Skönt! Hur som helst så får jag snabba på detta inlägg pga att jag ska strax iväg på Franska möte på skolan där vi i franska klassen pratar om vår kommande klassresa till Paris! Gäller att börja planera, flyg, boende tåg/buss och så nu! Vi åker i maj men det gäller att vi bokar snart :) Jag har ju som sagt redan vart till Paris en gång men det ska bli grymt kul sen när man får vara där och umgås med klassen! Plus att öva språket! Vi kommer få beställa mat, handla, fråga och prata på franska hela tiden vi är där! :) Spännande!
Slänger in en bild på mig idag innan jag sticker!


Au revoir! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0