Worst...Update...Ever..

Godkväll! Jag är grymt ledsen för min extremt dåliga uppdatering på senaste tiden men jag försöker fokusera på skolan (jag vet, det förvånade mig också!) och bara göra det viktigaste innan jag kan lägga ner mer tidbloggen ;) men ska försöka blogga så mycket jag kan nu! :) För tillfället är jag trött och deprimerad på grund av att min I-PHONE 4 har hängt sig!!!!! Wää! Den bara stannade och hakade upp sig, sedan gick det inte att göra något! Jag har försökt allt! :( 




Random bild från Miki's dator :) bilden är tagen på Morfars födelsedag, hans bror står brevid mig, ser ni vad brun jag är!? Mitt hår är solblekt också! Var just hemkommen från Israel där ;)

Kommentarer
Postat av: NEA

du passa asbra i hårfärgen!

2011-02-18 @ 22:48:24
URL: http://neavs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0