Sunny day

Hejsan hoppsan alla som sitter inne vid datorn istället för att vara ute i detta vackra väder! ;)
För tillfället sitter jag också bara vid datorn fast jag skulle velat vart ute i det fina vinter vädret, hade gärna åkt lite skidor men ska till Mormor och Morfar istället sen. Idag/ikväll ska jag inte göra något annat än att göra klart min kemi uppgift, trååååkigt! Men som dem säger " You gotta do what you gotta do" så det är bara att göra det och få det klart. Igår var ju jag Linda och Moa till Gävle och shoppade lite, men jag hade dock inte mycket pengar att shoppa för, jag hade bara 300. Men för dem pengarna fick jag i alla fall en skitsnygg bikini och ett par matchande solglasögon :) och äta god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0