Siiiiiick

Hejsan! Jag är oturligt nog fortfarande sjuk....kan möjligtvis ha lunginflammation men det hoppis vi att det inte är. För tillfället har jag svårt att andas, hostar och har ont i halsen men jag försöker att vila bort det men det försvinner ju aldrig! Hatar inte ni också när en förkylning eller liknande inte vill försvinna? Att vara sjuk är aldrig kul men jag blir genast på bättre humör så fort jag träffar min underbara klass på Estetiska ♥ trivs så underbart bra där! Hoppas jag blir frisk snart så jag orkar med mer! Som till exempel att fylla år imorgon och åka till Israel på lördag! Då vill man ju inte må dåligt direkt!
Grattis i förskott till lilla mig då som blir 16 år imorgon (om bara några timmar)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0