sjuk...

Hejsan! Just nu sitter jag hos mormor och morfar och har varit i Bollnäs för vi har ätit på min favoritresturang. Men jag har däremot gått och blivit sjuk nu! Så det kommer bli jobbigt om jag inte är frisk imorgon, jag ska fira med alla mina kompisar då! Hoppas att jag blir bra! Jag har inte kunnat blogga nå på de senaste dagarna pga min födelsedag, skola, musikalskolan och att jag är sjuk...så himla mycket nu! Långa dagar i skolan och så ska man skynda sig iväg till musikalskolan och vara där i 5 timmar och sedan komma hem och slänga sig utmattad i sängen och sova direkt. Igår unnade jag mig ett varmt mysigt bad i alla fall för att varva ner lite. Ska nog ta ett ikväll med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0