Monday morning

Tjobre! Vad händer yao? peace bre ;) Nu är det fortfarande svenskalektion men jag gör tet blogginlägg nu för jag är ju klar. I helgen var ju jag i Gävle både fredag och lördag. I fredags var jag där med Sara och Ronja för att vi såg Harry potter och dödsrelikerna del 1, filmen var grym! Se den! På lördagen var jag dit för att shoppa kläder till Jul och Nobelfesten som blir den 11/12 på Pingstkyrkan, var där förra året och det var jättekul och mysigt så går definitivt i år med. Jag hittade ett par skitsnygga skorH&M som jag köpte till festen, köpte även genomskinliga strumpbyxor, ett halsband och en kappa :) ni ska få se mina köp när jag kommer hem! Hörs mer sen, puss på er! ♥


Rondellen vid vår skola ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0