Första advent

Hejsan! Nu ligger jag och vilar i värmen efter en lång dag av att stå ute i kylan och sälja bröd och bakelser och sådant på julskyltningen. Är fortfarande kall! Det var grymt kallt idag! Hade ingen känsel i kroppen.. Nu ska jag bara ta det lungt och sova för att vara pigg och glad imorgon :) Då klockan 6 ska jag, Amanda och Sanna åka till bollnäs för att kolla och lyssna lite från ett grymnasium jag funderar på: IB. På onsdag ska jag till bollnäs igen för att kolla på det andra gymnasiumet jag vill gå :) alltså Estetiska.
Nu ska jag ta ett glas mjölk! Ciao! ;)


Leo önskar er alla en fortsatt trevlig första advent! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Angelina

riktigt snygg header :D vad duktig du är :) jag kan inte ett piss!!, men de är kanske för att jag har aldrig tid att lära mig heller ^^

2010-12-06 @ 08:56:29
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0