Underbar dag!!

Hej! Idag har jag fått upplevt saker jag aldrig fått gjort förut! Vi var och snorkla, då fick jag simma med en sjöko (som är jättesällsynta!!) och skölpadda! :D jätteglad som fick chansen att se sjökon och inte bara det! Under hela dagen har jag sett följande saker: Bläckfisk,Manet, Ål, Fiskar, Sjöko, Sköldpadda, Havsrocka och en massa eremitkräftor. Jätte coolt att få uppleva sånt!

Angående internet... Jag har pratat med en i receptioen som heter Mahmoud och han låter mig använda hans modem gratis resten av veckan så att jag kan blogga alla bilder :) jättesnällt av honom! hade verkligen tur! Så denna dagen har varit underbar! Vi hörs mer imorn, nu är det dags för middag! ^^ Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0