Sista dagen...

Hejsan! Är lite sorgligt nu faktiskt...sista dagen innan vi åker hem, fast vi har ju på morgonen imorn också. Idag har vi varit vid poolen sedan ute vid revet och sist tänkte gå och säga hejdå till sjökon men den var inte kvar där ikväll :( men fick ju simma med den hela två gånger! På denna resa har jag, mamma och Miki fått upplevt och gjort saker som många inte fått gjort på flera år! Känns lite coolt :D har fortfarande mått lite dåligt idag, ont i magen. Det har Miki också och många jag träffat så det är väl någonting här som gör alla lite smått dåliga xD om 35 minuter börjar en orientalisk show nere utanför resturangen :) ska nog gå och titta på den.

detta blir tyvärr sista inlägget innan jag kommer till Arlanda för jag måste lämna modemet tillbaka till Mohammed. Men hoppas att alla har en fortsatt trevlig kväll så ses vi mer imorgon på eftermiddagen!
PS: det har varit så segt att ladda upp bilder här så kommer fylla på med fler bilder när jag är hemma i sverige ;)

pusspuss ♥





proffsdykarna xD


syster och bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0