Kafar Qara

Tjena! Nu sitter jag här hos släkten igen, tråkigt men xD man måste ju träffa dem, vi har inte träffat dem på ett tag nu. Pappa har lämnat tillbaka hyrbilen vi hade så någon måste hämta oss från Netanya till Kafar Qara. Imorgon så ska vi till Tel Aviv för att göra det jag tycker bäst om... SHOPPA!! ♥ Dessutom finns det jättebra köpcentrum där!
Nu är jag jättetrött och vill bara åka tillbaka till lägenheten... fast då ska jag kolla på TV ett tag också ;) om jag orkar kanske jag loggar in ett tag på datorn innan jag ska lägga mig.

Höres mer! Pusspuss!


Saknar alla mina vänner hemma i byn >.<


bild från skolavslutningen :)
från vänster: Sara, Ronja, Jag, Linnea ♥

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Vi saknar dig med, tänker på dig varje dag. tack för att du har skickat hit den fina vädret! Dock brände jag mig, men äh, blir ju brun sen, då är det nästan värt det!

Köp något åt mig vettja! ;D Haha skoja bara!

Men förresten, hör av dig te mig och säg när du kommer hem så man kan ordna en välkommen-hem-fest till dig :D

2010-06-28 @ 00:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0