Dead sea

Heej! Igår var vi till Döda havet på en dagstur i några timmar och där var det helt underbart! Det var ett hotell som vi fick vara på där det fanns pool, strand i döda havet och en massa :) det var verkligen kul att få prova teorin om att man flyter som en kork där och, JA det gör man! Jättekul! man kunde nästan inte luta sig åt något håll för då snurrar man runt på vattenytan, haha! Det ända negativa med döda havet är allt salt, jag fick det i ögat och det var inte trevligt. Men härligt var det mesta! Ja, se själva på alla bilder! :D


Det kändes som att jag låg på en mjuk madrass, haha.


ett ord: Aaah ^^


jag och Miki


Daddy!


moi


Yää!


Jag och hotellet i bakrunden :)


i believe i can flyyyy


Vi köpte lera från hotellet med mineralerna från havet :) huden vart jättelen och härlig!


HEJ


på väg hem till Netanya igen :(


Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0