Åker imorn

Hej! Idag var det sista dagen här! Lite sorgligt faktiskt...men ska bli grymt skönt att komma hem vilket vi gör på onsdag ;) kommer att sova på hotell innan vi åker hem. Åt min sista Schwarma idag *snyft* som ej finns i Sverige.. (bara konstiga kopior av det). Men har köpt hem mina favorit snacks härifrån som inte heller finns i Sverige men jag har köpt så jag har ett tag ;) Tiden här har varit bra, lite långtråkigt ibland men annars har allt varit toppen! Det bästa från resan var nog Döda havet. Det var en upplevelse! För Miki var det bästa nog glidflygningen. Jag har gjort en liten slutsats av vad alla vi i familjen gjort under resan. Så här kan de se ut, haha.


MAMMA: Solat och suttit vid datorn

PAPPA: Ätit! A loova loova loova Bala Boombastic!

MIKI: Läst böcker och lyssnat på sin MP3

YASSI:  SOVIT!! Shoppat och Suttit vid datorn!

(men vi alla har såklart varit ner till stranden flertal gånger)


VILL NU BARA SÄGA: TACK ISRAEL FÖR DENNA GÅNG ;)


Lite mixade bilder från resan!






Tel Aviv


Tel Aviv




Miki




bye bye Israel

Vi höres mer när jag är i Sverige eller så :) pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0