Fan

Ååh! Mina örhängeshål håller på att växa igen! Det var jättekonstigt när ja skulle byta örhängen här om dagen.. jag tog ut örhängena jag hade på mig och då gjorde det jätteont och mitt öra såg inte ut att må bra xD Sedan efter att jag hade duschat så fick jag inte igenom örhänget! Höll på att dö av smärta...så allt sket sig med örhängen för mig.

Synd att jag aldrig hann använda de vackra örhängena jag fick från Ida.. :'( kanske någon dag i livet så kanske jag ger det en tredje chans xD






Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du skulle kunnat ha haft ett par örhängen typ nån vecka innan du byter till ett par andra... så öronen vänjer sig med silver och andra metaller. Man kan ju duscha med örhängen också (:

2010-02-17 @ 20:31:48
URL: http://superflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0