Christmas is near!

Hello! Just nu så sitter jag och är allmänt som jag är! Imorgon är det sista dagen i skolan sen är det jullov! Imorgon är det bara trippelbollfinal som vi har på skolan där jag och Linnea ska hålla lite poäng och presentera lagen. Sedan är det Bäst av Spex där vi visar dem bästa bitarna från vårat spex. Efter det är det dags för våra "kära" lärare i arbetslag 9 att göra något som de förmodligen kallar för "kul" ;) Sist men inte minst får vi betygen för denna gång sedan drar man hem och tar det chill!
Inte alls långt kvar till jul nu! Jag måste ju köpa julklappar! Har inte hunnit iväg och köpt till alla än! Hjälp! Jag drar till bollnäs med bästaste Lisa på onsdag och köper tror ja! ;)
Ha det bra så länge kära läsare! ♥


bjuder på denna vackra bild! ;) Grymt god milkshake var det i alla fall, hähä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0