Jag Svarar!



SVAR!

  • Brukar du använda blöjor? - Nej Varför skulle jag de!? Jag kan gå på toa själv xD haha
  • Är du kär? - Ja väldigt...
  • Brukar folk tycka du är knäpp? - Jo då, men jag är stolt för att jag vågar vara helt mig och då vara lite knäpp! Jag har ju kompisar som gillar mig för den jag är :D Våga vara knäpp om det är så ni är ;)
  • Visst är Linnéa i din klass BÄST!? - SÅKLART! Hon kan vara lite som hon är men hon är alltid bäst :) ♥
  • Hur mår du? - Jag mår super! Själv då? ;D
  • Gillar du fotsvamp? - Nää det verkar inte vara nå kul, och vem gillar fotsvamp egentligen!?
  • äter du gröt? - Ja, risgrynsgröt men endast på höst och vinter :) mysigt vid juletider!
  • Varför gillar du just färgen ROSA? ;) - Det är en glad och härlig färg som jag tycker man blir lycklig av! Plus att det finns många sorters rosa, cerise är lite mer frän medans ljusrosa är mer söt! hihi :)
  • Värsta skämtet du hört ? - Oj oj oj... kommer inte på någon nu...


Håll utkik efter nästa frågestund när det är dags för en till! :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0